keyword Customer attitude / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : جلال زاده، سید رضا ؛ Writer : حسین پور، علی اکبر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 199 to 229 )
Keywords:قصد خریدرسانههای اجتماعینگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانSelf-brand connectionInfluencers’ characteristicssocial mediaCustomer attitudePurchase Intentionخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
-
2.
Corresponding Author : Nazari، Rasool ؛ Writer : Moshkelgosha، Elham ؛ Loghmani، Mohsen ؛
Journal:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (21 page(s) - From 49 to 69 )
Keywords:Brand attitudesports industryCustomer attitudeCustomer engagementProfessional Sports Club
-
3.
Writer : متقی راد، احمد ؛ نیکومرام، هاشم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (31 page(s) - From 781 to 811 )
Keywords:مسئولیت اجتماعینگرش مشتریفراترکیبمسئولیت اختیاریمسئولیت قانونیCustomer attitudeLegal ResponsibilitymetacompositionvoluntaryresponsibilitySocial Responsibilityسناریونگرش مشتریان
-
4.
Corresponding Author : Darini، Valimohammad ؛
Journal:Iranian Journal of Learning and Memory»Winter 2022, Volume 4 - Number 16 Ranking ب (Ministry of Science (13 page(s) - From 71 to 83 )
Keywords:Observational learningCustomer attitudepromotional gifts
-
5.
Writer : متقی راد، احمد ؛ نیکومرام، دکتر هاشم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 115 to 123 )
Keywords:اخلاق حرفه ایمسئولیت اجتماعینگرش مشتریمسئولیت قانونیمسئولیت اختیاریLegal ResponsibilityVoluntary responsibilityCustomer attitudeProfessional EthicsSocial Responsibility
-
6.
Writer : منتیان، محمد علی ؛
Journal:اقتصاد پنهان»تابستان 1399- شماره 21 (19 page(s) - From 143 to 161 )
Keywords:مدل معادلات ساختارینگرش مشتریریسک ادراک شدهکالای تقلبیطرف تقاضاcounterfeit goodsperceived riskCustomer attitudeStructural Equation Model
-
7.
Writer : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 page(s) - From 58 to 76 )
Keywords:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارتsocial image of usecustomer desireperceived usefulnessCustomer attitudeEase of Use
-
8.
Writer : ذالنوری، مهیار ؛ Corresponding Author : موسوی راد، سیده طاهره ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1398 - شماره 56 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 227 to 243 )
Keywords:نگرش مشتریباشگاههای ورزشیگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازارMarket EnvironmentCustomerAttitudeSports ClubCustomer OrientationRivalry
-
9.
Writer : Sh. Singh ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (16 page(s) - From 69 to 84 )
Keywords:EBankingperceived ease of useperceived usefulnessTechnology Acceptance Model (TAM)Perceived credibilityCustomer attitudeTechnology Acceptance ModelSingaporeUseTAMPCInternet Banking