keyword Service Quality / (265 Article)
- Sort by
- Date
-
31.
Writer : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
Journal:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 page(s) - From 23 to 38 )
Keywords:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionCustomer TrustEmotional commitment
-
32.
Writer : حسینی، سعید ؛ Corresponding Author : بازآیی، قاسمعلی ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 page(s) - From 54 to 67 )
Keywords:دولت الکترونیککیفیت خدماتسازمان تامین اجتماعیسیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعیcentralized system of social security audienceService QualitySocial Security OrganizationElectronic Governmentفناوری اطلاعاتخدماتسازمانفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
33.
Writer : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ Corresponding Author : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 279 to 301 )
Keywords:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارنAIPA AnalysisService Qualitycustomer satisfactionpublic libraryKano Model
-
34.
Writer : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ Corresponding Author : بامداد صوفی، جهانیار ؛
Journal:علوم روانشناختی»پاییز 1401 - شماره 117 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 1717 to 1728 )
Keywords:کیفیت خدماتسنجش کیفیتمدارس هوشمندخدمات آموزشیService Qualitysmart schoolsQuality evaluationeducational services
-
35.
Corresponding Author : حیدری، محمد تقی ؛ Writer : جهانی، داریوش ؛ رحمتی، پروین ؛ حقی، یعقوب ؛
Journal:جغرافیا و برنامه ریزی محیطی»مهر 1401 - شماره 87 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 43 to 67 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری گردشگرانقطار گردشگریپیشرانهای سفرTourist TrainTravel DriversTourist loyaltyService Quality
-
36.
Writer : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ Corresponding Author : اسلامی، صدیقه ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 page(s) - From 160 to 186 )
Keywords:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intentionCustomers' Behavioral intentionSocial Media.customer satisfactionService Quality
-
37.
Corresponding Author : علی محمدی، حسین ؛ Writer : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 page(s) - From 71 to 98 )
Keywords:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomerscustomersSportsLoyaltyService QualitySatisfaction
-
38.
Writer : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ Corresponding Author : Shamsudin، Mohd Farid ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 Ranking International (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 142 to 152 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
39.
Writer : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ Corresponding Author : فروغی پور، حمید ؛
Journal:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 81 to 100 )
Keywords:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریService QualityLoyaltyTrustPrivacyElectronic Customer Relationship Management
-
40.
Writer : آسایش، فرزاد ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛ بیرانوند، راحله ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1401،سال دوم - شماره 5 (12 page(s) - From 34 to 45 )
Keywords:رﺿﺎﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتتجربه خدماتوﻓﺎداری و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتservice experienceLoyaltyAdvertisingSatisfactionService Quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (63 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- الف (9 Article)
- ج (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)