keyword Service Quality / (280 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Corresponding Author : علی محمدی، حسین ؛ Writer : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 page(s) - From 71 to 98 )
Keywords:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomerscustomersSportsLoyaltyService QualitySatisfaction
-
42.
Writer : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ Corresponding Author : Shamsudin، Mohd Farid ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 Ranking International (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 142 to 152 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
43.
Writer : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ Corresponding Author : فروغی پور، حمید ؛
Journal:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 81 to 100 )
Keywords:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریService QualityLoyaltyTrustPrivacyElectronic Customer Relationship Management
-
44.
Corresponding Author : عظیمی، حسین ؛
Journal:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 8 to 28 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشدهService Qualitycustomer loyaltycommunication qualityPerceived Service Justice
-
45.
Writer : آسایش، فرزاد ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛ بیرانوند، راحله ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1401،سال دوم - شماره 5 (12 page(s) - From 34 to 45 )
Keywords:رﺿﺎﯾﺖوﻓﺎداری و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتتجربه خدماتservice experienceLoyaltyAdvertisingSatisfactionService Quality
-
46.
Writer : جمشیدی، بهنام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 1658 to 1672 )
Keywords:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندCustomer perceivedFarashbandService Qualitycustomer satisfactionSocial ResponsibilityAgricultural Bankرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
47.
Writer : Pande Nyoman Yuliani ؛ I Ketut Rahyuda ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 page(s) - From 595 to 610 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactioncustomer loyaltycorporate imagecredit card
-
48.
Writer : Aysha Anwar ؛ Dr. Shahid Minhas ؛ Kiran Sajid ؛ Dr. Asghar Ullah Khan ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 page(s) - From 3550 to 3565 )
Keywords:Service QualityIslamic bankcustomer’s satisfactionconventional bankCustomer Expectations
-
49.
Writer : Amith Kumar Reddy ؛ Dr. Megharaja. B ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (12 page(s) - From 4220 to 4231 )
Keywords:reliabilityTechnologyService QualityE-bankingcustomer satisfactionInnovationsLebanese banking sector
-
50.
Corresponding Author : سیف اللهی، ناصر ؛ Writer : موحد، سید محمد رضا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 158 to 178 )
Keywords:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریCustomer relationship managementhotel industryCustomer knowledgeservicequalityمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (63 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- الف (9 Article)
- ج (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)