keyword Social customer relationship management / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حمدی، کریم ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 page(s) - From 1069 to 1089 )
Keywords:کسب و کارهای الکترونیکتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیSocial customer relationship managementCustomer relationship managementelectronic businessElectronic commerceبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
2.
Writer : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 95 to 109 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستانSocial customer relationship managementprivate bank of Khuzestan provinceCustomer commitmentFinancial performancecustomer satisfaction
-
3.
Corresponding Author : Shokohyar، Sajjad ؛ Writer : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
Journal:International Journal of Management, Accounting and Economics»July 2017, Volume 4 - Number 36 (25 page(s) - From 720 to 744 )
Keywords:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkFuzzy Analytic Network ProcessSocial customer relationship management
-
4.
Corresponding Author : Shokohyar، Sajjad ؛ Writer : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
Journal:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2016, Volume 3 - Number 19 (20 page(s) - From 85 to 104 )
Keywords:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkSocial customer relationship management
Journal (Article count) |
---|
Journal International Journal of Management, Accounting and Economics 2 |
Journal جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
Journal مدیریت بازاریابی 1 |