-
1.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 55 to 80 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازیBranding CollaborationBrand TrustMouth AdvertisingElectronic WordCustomer engagementbrand loyaltyof
-
2.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
3.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 127 to 155 )
Keywords:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودنThe Need for Uniquenessspecific Opinion LeadershipInnate InnovativenessDomain | specific InnovativenessdomainCosmopolitanismInnovation Adoptionاطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
4.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model
-
5.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
6.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا