-
1.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
2.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 55 to 80 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازیBranding CollaborationBrand TrustMouth AdvertisingElectronic WordCustomer engagementbrand loyaltyof
-
3.
Corresponding Author : خدامی، دکتر سهیلا ؛ Writer : گلپایگانی، احمد ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 54 to 61 )
Keywords:کد های اخلاقیبشر دوستیعملکرد پایدار سازمانیRelatioshop between Code of Ethics and Organizationl Sustainability Performance: Emphasizing on the Role of Philanthropy
-
4.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 129 to 160 )
Keywords:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریInternal BrandingInnovativenessbrand orientationCustomer performanceکارکنانسازمان
-
5.
Corresponding Author : صادق وزیری، فراز ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (35 page(s) - From 164 to 198 )
Keywords:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانWord of mouth (WOM)Brand PersonalityLoyaltybrand loveبرنـدبرنــدبـههـا
-
6.
Corresponding Author : اصانلو، بهاره ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 127 to 155 )
Keywords:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودنThe Need for Uniquenessspecific Opinion LeadershipInnate InnovativenessDomain | specific InnovativenessdomainCosmopolitanismInnovation Adoptionاطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
7.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model
-
8.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
9.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 3 to 34 )
Keywords:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبتPositive EffectConsumer perceived innovativeness (CPI)Functional competenceFunctional cognitive routeAffective experiential route
-
10.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانPurchase Intentionfinancial benefitsGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social Benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی