-
51.
Writer : فیض، داود ؛ طاهریان، حسین ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 123 to 149 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریروش تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس)مدل بومز و بیتنرهتل های شهر مشهد"Booms and Bitner" ModelMixed Service Marketing"TOPSIS" MethodMashhad City HotelsService Quality
-
52.
Writer : صدرآبادی، علی ناصر ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ احمدی، سینا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 64 to 94 )
Keywords:تحلیل عاملیکیفیت خدماتشش سیگمامدیریت ارتباط با دانشجومدلیابی معادلات ساختاریService quality""SRM""Six Sigma""varimax rotation""SEM"مشتریرضایت مشتریرویکرد شش سیگمادانشجویانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریارزیابی
-
53.
Writer : بهادری، محمد کریم ؛ زابلی، روح الله ؛ قنبری، عباس ؛
Journal:طب جانباز»پاییز 1392 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (7 page(s) - From 44 to 50 )
Keywords:بیمهکیفیت خدماتجانبازسرکوالSERVQUALqualityInsuranceVeteran
-
54.
Writer : عنایتی نوین فر، علی ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛ صیامی، لیلا ؛ جواهری دانشمند، محمد ؛
Journal:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1390 - شماره 61 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 135 to 152 )
Keywords:آموزش عالیارزیابیدانشجوکیفیت خدماتکیفتکیفیت خدمات آموزشیمدل سروکوالدانشجویان
-
55.
Writer : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
Journal:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (1 page(s) - From 125 to 125 )
Keywords:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
56.
Writer : ساعت چیان، وحید ؛ صفری، حمید رضا ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ اسکندری، عیسی ؛ الهی، علیرضا ؛
Journal:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392- شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 125 to 138 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداریباشگاه ورزشیتمایل به حضورLoyaltySport ClubFuture BehavioralSatisfactionService Qualityمشتریمشتریانرضایترضایت مشتری
-
57.
Writer : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
Journal:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، دوره هفتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 587 to 606 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونSERVPERF Modelthe Boston Consulting Group matrixGray Relational AnalysisService Qualitycustomer satisfactionماتریسراهبردی
-
58.
Writer : نشاط، نرگس ؛ باغی کشتان، معصومه ؛
Journal:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1393 - شماره 99 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 59 to 78 )
Keywords:کیفیت خدماتبرونسپاریخدمات کتابداریکتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانکمیّت خدماتاثربخشی خدماتکارآیی خدماتکتابخانهکارکنانکتابخانه ملیسازمان اسناد و کتابخانه ملیکمیتسازمانعملکردکیفیت
-
59.
Writer : مومنی، عصمت ؛ سهرابی، حمزه ؛ اکبری محله کلايی، محمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1391 - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 55 to 75 )
Keywords:کیفیت خدماتروحیهکاربرد دانشسرنوشت مشترکمیل به تغییراتحاد و توافقفشار عملکردچشمانداز استراتژیککتابخانههای دانشگاه علامه طباطبایی
-
60.
Writer : کرباسی یزدی، امیر ؛ بیشمی، بهار ؛
Journal:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1398 - شماره 54 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالصنعت گردشگریرمبرانددفاتر آژانس مسافرتی