-
1.
Corresponding Author : آندرواژ، لیلا ؛ Writer : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 148 to 168 )
Keywords:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانکBank customersPerceived justicecustomer satisfactionService Recovery
-
2.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریCustomer behaviourService FailureRecovery strategyService Recoveryبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
3.
Writer : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 21 to 41 )
Keywords:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدماتCommunicationCustomer’s loyaltycustomer’s satisfactionService Recovery
-
4.
Writer : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 183 to 203 )
Keywords:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتService recovery strategiesBureaucracyService Recoverycustomer churnمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک