موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 55 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 64 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
علمی-پژوهشی 7 |
الف 6 |
علمی-ترویجی 2 |
-
31.
نویسنده : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (30 صفحه - از 19 تا 48 )
کلیدواژه ها:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
32.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
33.
نویسنده : حاجی احمدی، الهام ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1393، سال نهم - شماره 22 (26 صفحه - از 1 تا 26 )
-
34.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها:قرآنتبلیغاتانفاقبازاریابی اجتماعیجاذبههای ترسجاذبههای احساسی و منطقیجاذبهقرآن کریممالخدافقر
-
35.
نویسنده : موسویان، ایمان ؛ خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارمدیریت محیط زیستفشار عامهآمیخته بازاریابی پایداریبازاریابی پایداریارتباطاتاطلاعاتآمیخته بازاریابی
-
36.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:کارکردگراییمحتوامعادلات ساختاریخدمات مشتریبانکداری موبایلطراحی واسط
-
37.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ عظیم پور خوجین، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 20 (18 صفحه - از 49 تا 66 )
-
38.
نویسنده مسئول : جلالیان، سعید ؛ نویسنده : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1392 - شماره 13 (11 صفحه - از 69 تا 79 )
کلیدواژه ها:هنجارهای ذهنیاستانداردهای اخلاقیمحصولات با نام تجاری مشابه اصل
-
39.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ میران، نیناالسادات ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1392 - شماره 18 (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبازاریابی سبزقصد خریدمحیطزیستمحصولات سبز
-
40.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عرفانی، ابراهیم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 59 تا 77 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺠﺎريفرهنگ كارآفرينيركود اقتصاديبازاريابي فعالاستراتژي بازاريابيمنابع كمكي