موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 19 |
میان رشته ای 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 22 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
الف 4 |
علمی-پژوهشی 4 |
بین المللی 3 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Zhaleh، Kiyana ؛ Berti، Chiara ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2023,Volume 14, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 18 تا 40 )
کلیدواژه ها:foreign languageEnglish as a SecondDimensions of Classroom JusticeJustice PrinciplesScale ValidationTeachers’ Justice PerceptionsEnglish as a Second/Foreign Language
-
2.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:FeedbackIRFclassroom discourseResponseinitiationteacher student interaction
-
3.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 33 تا 66 )
کلیدواژه ها:EFL teacherExperienced teacherNovice teacherE-Portfolioteacher assessment identity
-
4.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 197 تا 222 )
کلیدواژه ها:Self-monitoringTeacher FeedbackEFL learners
-
5.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Karami، Farkhonde ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2022, Volume 11 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:questionnaire validationEAP TeachersEnglish for Research Publication PurposesExploratory Factor Analysis، Confirmatory Factor Analysis، questionnaire design
-
6.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2022، Volume 11 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:supervisionExperienced TeachersNovice TeachersTeacher Perceptionprofessional growth
-
7.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Toosi Tehrani، Sara ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2021, Volume 13 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:AssessmentDynamic Assessment (DA)Teacher’s Perceptionpedagogical styleyoung learners’ EFL instructors
-
8.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Zhaleh، Kiyana ؛
مجله:جستارهای زبانی»August & September 2021 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 277 تا 314 )
کلیدواژه ها:Procedural justiceDistributive justiceEFL contextteachers’ perceptionsInteractional justiceclassroom justice
-
9.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Karimabadi، Maedeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:Academic writingPlagiarismESP studentsESP ProfessorsVeterinarian
-
10.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 163 تا 192 )
کلیدواژه ها:High-Stakes Testswashback effectIELTS related experiencesIELTS instructorsinstructional planning