افشار، پروین/ 20 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 16 |
همایش کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 2 |
نشریه علوم غذایی و تغذیه 1 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 17 |
میان رشته ای 2 |
حوزه سلامت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 20 |
-
11.
نویسنده : علینوری، زهرا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی ویروسیصنعت خدماتمشتریپیاممحصولخدماتتبلیغات
-
12.
نویسنده : خوینی، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (9 صفحه - از 76 تا 84 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریآگاهی از برندسبک های ارتباطی غیر رسمیمشتریرفتار فروش اخلاقیبیمهفروشاعتماد مشتریمشتریانرضایت
-
13.
نویسنده : دلیر، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحه - از 133 تا 142 )
کلیدواژه ها:تفکر بازاریابی سبزقیمت سبزتبلیغ سبزمکان سبزمحصول سبزعملکرد سازمانی و جذب مشتریان سبزجذب مشتریعملکرد سازمانیبازاریابی سبزجذب مشتریان
-
14.
نویسنده : رحمنی، سکینه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:نام تجاریکشش تقاضارفتار خریدارزش برندثبات برندرهبری برندسود آوری برندقدرت اجتماعی برندگسترش جغرافیایی برندتبلیغات برندمحصولمشتریقیمتمصرفکنندگانمشتریان
-
15.
نویسنده : صرافها، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندشبکه های اجتماعی آنلاینارتباطات رسمیارتباطات غیر رسمیاس
-
16.
نویسنده : رحمانی، طاهره ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابیصنعت بانکداریبازاریابی سبزبانکمحیط زیستبازاراطلاعات
-
17.
نویسنده : ایمانی، علیرضا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (6 صفحه - از 85 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندرفتار مشتریارتباط مشتریمصرفکنندهنشان تجاریمشتریفروشروابط بلند مدت
-
18.
نویسنده : احمدی، زهیر ؛ دودانگه ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (12 صفحه - از 338 تا 349 )
-
19.
نویسنده : مالمیر، لیلا ؛ نوروزی نژاد، حسین ؛ وکیلی، قاسم ؛ افشار، طیبه ؛ افشار، پروین ؛
همایش:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت ، ملی (14 صفحه - از 1054 تا 1067 )
کلیدواژه ها:الگوي پيشرفت اسلامي ايراني سيرة عملي و نظري پيامبر و معصومان (ع ) پيشرفت اسلامي تاريخي ايران
-
20.
مطالعۀ تطبيقي رويکرد استراتژي تجويزي از ديدگاه مکتب اسلام و مدل راهبرد تجويزي در الگوي اسلامي ايراني
نویسنده : رستمی، علی ؛ جلیلی، محمد ؛ نوروزی نژاد، حسین ؛ افشار، پروین ؛
همایش:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت ، ملی (22 صفحه - از 3424 تا 3445 )
کلیدواژه ها:استراتژي از ديدگاه اسلام رويکردهاي استراتژي مديريت استراتژيک اسلامي الگوي جامع مديريت استراتژيک استراتژي تجويزي