کلیدواژه ارتباط با مشتری / (45 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجمالدین ؛ نویسنده مسئول : ناصرپور، مهرداد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 475 تا 494 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریفروشصنعت لوازم خانگیباندلینگ اجتماعیارتباط با مشتریقیمتمشتری
-
12.
نویسنده : مختاری، مائده ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»پاییز1401، دوره هشتم - شماره 3 (15 صفحه - از 100 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتری
-
13.
نویسنده : بزرگ پور، زینب ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (19 صفحه - از 959 تا 977 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریارتباط با مشتریفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
14.
نویسنده : امینی، ناصر ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 1/2 (8 صفحه - از 105 تا 112 )
کلیدواژه ها:اولویت بندیرسانه های اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریاجتماعیارتباط با مشتریانتشار اطلاعاتقابلیت
-
15.
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
مجله:تحلیل بازار سرمایه»تابستان 1401 - شماره 5 (24 صفحه - از 178 تا 201 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریتتجارت الکترونیکارتباط با مشتریبانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریان
-
16.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : موحد، سید محمد رضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 158 تا 178 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
17.
نویسنده : قربان، سجاد ؛ فدائی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (12 صفحه - از 199 تا 210 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریریسک نقدینگیبانکنقدبانک انصارمدیریت ریسک
-
18.
نویسنده : بویری، بهزاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحه - از 558 تا 578 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری
-
19.
نویسنده : نوری، الناز ؛ کاکائی، حمید ؛ نویسنده مسئول : دامن کشیده، مرجان ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 رتبه C (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:بازاریابیدیمتلارتباط با مشتریقابلیت سنجش بازارکارکرد بازاریابی
-
20.
نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛ نویسنده : محرابی، نازیلا ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتریعملکرد کتابخانه عمومی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (9 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)