کلیدواژه ارزش درک شده مشتری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 158 تا 165 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
3.
نویسنده : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ نویسنده مسئول : نجفی، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریتی دریا محور»بهار 1401 - شماره 1 (20 صفحه - از 4 تا 23 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهزینههای تبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش درکشده مشتریمشتریهتلرضایت مشتریمشتریانتصویر
-
4.
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
5.
نویسنده : آخوندی، فرشته ؛ سماواتیان، حسین ؛ عابدی، محمد رضا ؛ زارعی، شادی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1394 - شماره 92 ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریارزش هیجانیارزش کارکردیارزش مالیانتظارات و تمایلات مشتریانویژگ یهای فروشگاه
-
6.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
7.
نویسنده : فکور ثقیه، امیرمحمد ؛ حدادیان، سیما ؛ کلیدری، یگانه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 183 تا 203 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیارزش درک شده مشترینیات رفتاری مثبت
-
8.
نویسنده : سید صالحی، سید علی رضا ؛ کاظمی، مهناز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:تئوری ارزش مصرفنگرانی زیست محیطیرفتار انتخابیارزش درک شده مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)