کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (43 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده مسئول : امانتی، آرمین ؛ نویسنده : سجادی، سید نصراله ؛ رجبی نوش آبادی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانههای اجتماعی.
-
32.
نویسنده : برداره، میثم ؛ برزو، ثمانه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحه - از 337 تا 345 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمحصولات شرکت اپل
-
33.
نویسنده : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیمصرف کننده محصولات ورزشی
-
34.
نویسنده : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 85 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
35.
نویسنده : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
36.
نویسنده : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مانیان، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 287 تا 310 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
37.
نویسنده مسئول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ نویسنده : وقفی، سید جمیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (10 صفحه - از 132 تا 141 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
38.
نویسنده : لله زاده، منیژه ؛ فراتی، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (12 صفحه - از 42 تا 53 )
کلیدواژه ها:اعتمادبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ادراکشده مشتریاننقش تعدیلگر
-
39.
نویسنده : ساکی، مرضیه ؛ مهربان، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
40.
نویسنده : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین