کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (43 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : اله وردی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : لندران اصفهانی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1401- شماره 5 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهتجربه مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیقصد مشارکتقصد وفاداری
-
22.
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانصنعت شیر تهران
-
23.
نویسنده مسئول : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ نویسنده : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیاعتمادمشتری
-
24.
نویسنده : ستوده نژاد، سحر ؛ بودلایی، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعي بازاريابي رسانه های اجتماعي كسب وكارهای نوپا
-
25.
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستمزاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 285 تا 299 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیدلفی فازیداده بنیادصنعت شیربازاریابی رسانههای اجتماعی
-
26.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ طاهری، امین ؛ احمدی اصفهانی، آرش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:مدل تجاریجهت گیری مالکیتجهت گیری ارتباطی سلطه کانال دیجیتال بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
27.
رابطه بین آگاهی از برند ورزشی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان
نویسنده : علی ابادی، مریم ؛ نویسنده مسئول : اصغرپور، حبیب ؛
مجله:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار و تابستان 1400، سال دوم - شماره 8 (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندآﮔﺎﻫﯽ از ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽداﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ
-
28.
نویسنده : اعظمی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛
مجله:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده
-
29.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
30.
نویسنده : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 407 تا 424 )
کلیدواژه ها:دلبستگیرفتار مصرفکنندهجذبسرسپردگیفرایند برندسازیبازاریابی رسانههای اجتماعی