کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (56 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
نویسنده : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:اقتصاد دفاع»زمستان 1402-سال هشتم، شماره 30 (29 صفحه - از 93 تا 121 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتوسعه پایداربازاریابی رسانههای اجتماعیمشارکت مشتریان
-
7.
نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده : حسین زاده، حمیرا ؛ خواجه، مصطفی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1402 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 133 تا 161 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیرسانههای اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
8.
نویسنده : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ نویسنده مسئول : بیابانی، حسن ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 165 تا 196 )
کلیدواژه ها:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
9.
نویسنده : رمرودی، فاضل ؛ میری، علیرضا ؛ رمرودی، فریده ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (8 صفحه - از 385 تا 392 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
10.
نویسنده : عباس زاده ؛ شاه محمدی، مانا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:تبلیغارزش ادراک شدهمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبازاریابی رسانه های اجتماعیبانک کارآفرینمحیط ارائه خدماتحفظ ها به اثبات رسید . مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (6 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)