کلیدواژه تعهد به برند / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
22.
نویسنده : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : هنری شریف، الهام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
23.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
24.
نویسنده : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 783 تا 804 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
25.
نویسنده : اقبالی، اکرم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 709 تا 730 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندتعهد به جامعة برنددلبستگی به برندشناسایی و تعیین هویت برندشناسایی و تعیین هویت جامعة برندتعهددلبستگیمشتریمدلجامعه
-
26.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
27.
نویسنده : روستا، احمد ؛ عبدوی، محمد ؛ حسنی نژاد، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 205 تا 220 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندهويت پذيری از برندنظريه هويت اجتماعیپرستيژ برندتضعيفواج شناسي زايشيگونه هاي کردي ايلاميمرکزي شدگيتشديد زداييواکۀایلامیهجاگویشزیرساختزبانرساپژوهشاستان ایلام
-
28.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)