کلیدواژه خدمات پس از فروش / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : فطانت، محمد ؛ مقبل باعرض، عباس ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1383 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 80 تا 95 )
کلیدواژه ها:تولید چابکهزینه های لجستیکخدمات پس از فروششبکه زنجیره تامینمدل سازی ریاضی
-
22.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
-
23.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1381، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشتجهیزات امانتیتعمیر و نگه د ا ری وارا نتیحمایت از محصولسر ویس مشتریسیستم های صفقراردادهای سر ویس
-
24.
نویسنده : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجله:مجتمع آموزش عالی قم»زمستان 1381 - شماره 15 (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشتجهیزات امانتیتعمیر و نگه د ا ری وارا نتیحمایت از محصولسر ویس مشتریسیستم های صفقراردادهای سر ویس
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)