کلیدواژه خدمات پس از فروش / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
2.
نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 364 تا 385 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
3.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 269 تا 294 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
نویسنده : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 1397 تا 1413 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
5.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
6.
نویسنده : سلاجقه، دکتر امیرحسین ؛ زندی گوهرریزی، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (7 صفحه - از 613 تا 619 )
کلیدواژه ها:صنعتخدمات پس از فروشخودروسازیمشتریرضایت مشتریمشتریانخودرورقابتصنعت خودرورضایت مشتریانمحصولات
-
7.
نویسنده : مهدی آبادی، امیر ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛ عباس پور اسفدن، قنبر ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 60 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشکلاس جهانیمتدلوژی سیستم های نرمصنعت گاز مایع ایران(LPG)
-
8.
نویسنده : ثقفی، مریم ؛ حاجیان، هانی ؛ نویسنده مسئول : نیازی، عباس ؛
مجله:پژوهش های حقوق تطبیقی»پاییز 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 26 تا 60 )
کلیدواژه ها:شرط ضمن عقدخدمات پس از فروشقرارداد فرعیعقد بیع
-
9.
نویسنده : خلیفه سلطانی، دکتر حشمت ؛ وکیلی منش، معصومه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 681 تا 694 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیریسک پذیریخدمات پس ازفروشبازرسی و کنترل کیفیتسهم از بازار
-
10.
نویسنده : پورحسینی، امیرحسین ؛ فرید چهر، الهام ؛ اشرافی، حسین ؛
مجله:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»پاییز 1398 - شماره 7 (23 صفحه - از 415 تا 437 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیخدمات پس از فروشارزش ادراک شدهارتباطات بازاریابی یکپارچهارتباطات بازاریابی یکپارچهبازارمشتریمشتریانفروشمدلارتباطات یکپارچه بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)