کلیدواژه خدمات پس از فروش / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : ابراهیمیصدرآبادی، مهناز ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کیمیاگری، علیمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریسودآوریخدمات پس از فروشلوگان
-
12.
نویسنده : ابراهیمی صدر آبادی، مهناز ؛ کیمیاگری، علی محمد ؛ سید اصفهانی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریخدمات پس از فروشخوشه بندیلوگان
-
13.
نویسنده : ارمغان، نگار ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1395، جلد 3 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (11 صفحه - از 44 تا 54 )
کلیدواژه ها:تجربهمدیریت اطلاعاتدانش ضمنیخدمات پس از فروشنقص فنیماشین آلات خمکاری
-
14.
نویسنده : محمد فقیهی، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ ملکی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 219 تا 237 )
کلیدواژه ها:صادراتقیمتگذاریخدمات پس از فروشکانال توزیعتوانمندیهای بازاریابی
-
15.
نویسنده : نیک جو حور، شهرام ؛
مجله:کانون وکلای دادگستری اردبیل»تابستان و پاییز 1394 - شماره 1 (12 صفحه - از 229 تا 240 )
کلیدواژه ها:وارانتیگارانتیضمان عهدهتضمین سلامت کالاخدمات پس ازفروشخیارعیبخیارتدلیس
-
16.
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان
-
17.
نویسنده : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحه - از 181 تا 203 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه
-
18.
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
19.
نویسنده : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
20.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)