کلیدواژه رضایت مشتری / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 17
-
1.
نویسنده : یزدی اسماعیلی، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : نادعلی پور، زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 ، الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 91 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریدفاتر خدمات مسافرتیتهرانانتخاب مقصد گردشگریگردشگریمدیراناطلاعاترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمصاحبهفناوری اطلاعات
-
2.
نویسنده مسئول : صالحی، صادق ؛ نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 61 تا 95 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 261 تا 287 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
4.
نویسنده : عرب، محبوبه ؛ شیرخدایی، میثم ؛ علی گلی فیروزجائی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1398 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 167 تا 192 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش مشتریﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎترﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮیﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮیمشتریگردشگرانوفاداریمشتریان
-
5.
نویسنده : صالحی، صادق ؛ مرادی اصل، امیر ؛ عبدلی، سیده فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1397 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبابلسرویژگیهای اجتماعی- شخصیتیرستوران میزبانمشتریرضایت مشتریکارکنانرستوران
-
6.
نویسنده : سنگی نور پور، عباسقلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1397 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 171 تا 202 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیمدلیابی معادلات ساختاریآژانسهای مسافرتیبازارگرائیرضایت مشتریعملکردکارکنانمشتریانرضایت مشتریانگردشگری
-
7.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
8.
نویسنده : شیری، اردشیر ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرضایت مشتریکار هیجانیبازیگری عمقیبازیگری سطحیکارکنانهتلرضـایتمشـتریبـاکارمندان
-
9.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
10.
نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛ رضایی، زهرا ؛ احمدی، میلاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1394 - شماره 30 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطههتل های شهر ایلامچرخه عمر مشتریمشتریارزش طول عمر مشتریهتلارزش چرخه عمر مشتریگردشگریمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (1 مقاله)