کلیدواژه وفاداری / (538 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
91.
نویسنده : نصراله زاده، فاطمه سادات ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (14 صفحه - از 477 تا 490 )
کلیدواژه ها: تعهد اعتماد وفاداري ﮐﯿﻔﯿﺖﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ رﺿﺎﯾﺖ ﭘﺬﯾﺮش وﻓﺎداراﻧﻪ
-
92.
نویسنده : منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (8 صفحه - از 738 تا 745 )
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت وفاداريﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺳﯿﺎر ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه
-
93.
نویسنده مسئول : محمدی، فائزه ؛ نویسنده : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 246 تا 266 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ویژه برندتجربه مشتریقصد مراجعه مجددارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
94.
نویسنده مسئول : عباسی نامی، حامد ؛ نویسنده : آسایش، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 87 تا 113 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت تعاملات یکپارچهسلاست و روانی درکشدهتجربه مثبت و وفاداری نگرشیکانال همهکاره/ فراگیرفراگیرمشتریمشتریانبانکوفاداری
-
95.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 886 تا 910 )
کلیدواژه ها:برندوفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
96.
نویسنده مسئول : خسروی پور، زهرا ؛ نویسنده : زندوانیان، احمد ؛ رحیمی، مهدی ؛
مجله:نامه آموزش عالی»زمستان 1400 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 56 تا 72 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمنددانشگاه یزدرضایت دانشجووفاداری دانشجوعوامل فردی و بافتیدانشجویانرضایتآموزش عالیوفاداریدانشگاهدانشآموختگانرضایت دانشجویان
-
97.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماتارزش درک شده
-
98.
نویسنده : سلیمی، مونا ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجله:مطالعات هنر و فرهنگ»زمستان 1400، سال ششم - شماره 21 (10 صفحه - از 34 تا 43 )
کلیدواژه ها:وفاداریآگاهی از برندتعامل مشتریقصد پذیرش گیمیفیکیشن
-
99.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها:مشارکتوفاداریدرگیری ذهنیتبلیغات دهان به دهانمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
100.
نویسنده مسئول : زهره وندیان، کریم ؛ نویسنده : مندعلیزاده، زینب ؛ خسرویزاده، اسفندیار ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداریتبلیغات شفاهیکیفیت رابطهرفتار شاکیانهباشگاههای تندرستی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (140 مقاله)
- ب (102 مقاله)
- الف (24 مقاله)
- علمی-ترویجی (11 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- د (6 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (12 مقاله)
- همایش ملی (9 مقاله)