کلیدواژه وفاداری به برند / (160 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : مرادی، آرام ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری به برندابعاد ارزشیرابطه مندوسایل ورزشی
-
22.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
23.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
24.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی، محمد صادق ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:تحلیل پوششی دادههابانککاراییوفاداری به برندمشتریرضایت و وفاداری مشتریمشتریانصادراترضایت مشتریاندازهگیری کارایی
-
25.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
26.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند
-
27.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
28.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
29.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
30.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ زمانیان، صحرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 75 تا 99 )
کلیدواژه ها:انگیزششبکههای اجتماعیوفاداری به برندتبلیغات توصیهای الکترونیکهویتیابی از طریق برندکاربرانوفاداریاطلاعاتمشتریمشتریانرضایتاعتمادمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)