کلیدواژه وفاداری مشتریان / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 6
-
1.
نویسنده : حبیبي، علیرضا ؛ اسکندری، علیرضا ؛ اسکندریان، مهناز ؛ کردبچه، وحید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد اول) (12 صفحه - از 156 تا 167 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانمحیط فیزیکیرفتار میزبانیمشتریهتلمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : شیدائی حبشی، اکبر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد اول) (18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاننام و نشان تجاریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانبازاریابی حمایتیمشتریمشتریانرضایت مشتریبازاریابیوفاداری مشتری
-
3.
نویسنده : شمس لاهرودی، سیدحسن ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛ درفش، رویا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد اول) (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرضایت مشتریایران خودرووفاداری مشتریانارزش ویژه برندمشتریمشتریانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
4.
نویسنده : قدیم خانی، ابراهیم ؛ میرزائی نظام آباد، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد دوم) (12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها:هماهنگ سازیچالش های حسابرسیکار حسابرسیزبان گزارشگری توسعه پذیرحسابرساناستانداردارزش ویژه مشتریحسابداریحسابرسیچالشوفاداری مشتریفرضیهکار حسابرسیارزش ویژه
-
5.
نویسنده : شمس لاهرودی، سید حسن ؛ باقری، غلامرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 263 تا 273 )
کلیدواژه ها:راهﮐﻨﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪایﮐﯿﻔﯿﺖ ارﺗﺒﺎطوﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
-
6.
نویسنده : حسن زاده دو گوری، مهرداد ؛ ازگلی، فرحناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (7 صفحه - از 165 تا 171 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریارزش درک شدهتصویر سازمانمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتری