کلیدواژه تجربه برند / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : مقدسی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 44 تا 75 )
کلیدواژه ها:تجربه برندهویت نام تجاریاعتماد به برندعشق به برندبـه
-
32.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
-
33.
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : سلیمانزاده، امید ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 102 تا 119 )
کلیدواژه ها:گردشگریارزش ادراک شدهتجربه برندقوت برند
-
34.
نویسنده : خدّامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ حائری سرشکه، سینا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحه - از 837 تا 853 )
کلیدواژه ها:تجربه برند وفاداری به برند بازاریابی تجربی رضایت از برند
-
35.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید عباس ؛ نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:انگیزشهنجارهای ذهنیتجربه برندهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
36.
نویسنده : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 549 تا 564 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
37.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 355 تا 368 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
38.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
39.
نویسنده : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (3 مقاله)