کلیدواژه تصویر برند / (176 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسمی نامقی، محمد ؛ محمدی باجگیران، احسان ؛ نویسنده مسئول : اقبال، رویا ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1403 - شماره 7 (30 صفحه - از 2 تا 31 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندکیفیت درک شدهدلبستگی به برندرسانههای اجتماعیشخصی سازی تبلیغاتمفهوم تعامل با برند مصرف کننده
-
2.
نویسنده مسئول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ نویسنده : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
3.
نویسنده : شیبانی مقدم، نغمه ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : كيماسي، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1403، دوره شانزدهم - شماره 3 ، الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 620 تا 640 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبخششاستراتژی پاسخ اشتباه برندواکنش مصرفکننده
-
4.
نویسنده مسئول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ نویسنده : نیک سرشت، علیرضا ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (21 صفحه - از 44 تا 64 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
5.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
6.
نویسنده : دهدار کارسیدانی، فرامرز ؛ شهنوازی، عباس ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحه - از 630 تا 650 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت اطلاعات الکترونیکییادگیری الکترونیکی دانش پژوهانرضایت دانشجویان وتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
7.
نویسنده مسئول : معرفت، داریوش ؛ نویسنده : فریدفتحی، اکبر ؛ فریدفتحی، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1403 - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 44 تا 52 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبرند شخصیورزشکارقهرمانترویج برند
-
8.
نویسنده : محمدی همت آباد، الناز ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
9.
نویسنده مسئول : شفیعیون، رسول ؛ نویسنده : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحه - از 771 تا 786 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
10.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 ، A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (38 مقاله)
- علمی-پژوهشی (29 مقاله)
- الف (14 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (8 مقاله)
- همایش ملی (6 مقاله)