کلیدواژه رسانه های اجتماعی / (521 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : نژاد رضا، ذبیح الله ؛ مونس خواه، عیسی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1506 تا 1516 )
کلیدواژه ها:ادراکخودپندارهمقایسه اجتماعیروابط بین فردیرسانه های اجتماعیدیدگاه روانشناختیشکل گیری هویت
-
12.
نویسنده : سلیمی خورشیدی، سمیه ؛ مخلصی، مجید ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (24 صفحه - از 322 تا 345 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریرسانههای اجتماعیوفاداری مشتریان بانک
-
13.
نویسنده مسئول : محمدی، حافظ ؛ نویسنده : حاجی ملا میرزایی، حامد ؛ کریمی قهرودی، محمدرضا ؛ خندق آبادی، علی ؛
مجله:راهبرد دفاعی»زمستان 1402 ، شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 153 تا 202 )
کلیدواژه ها:امنیت ملیمطالعه تطبیقینظام مدیریترسانه های اجتماعیامنیت ملی جمهوری اسلامیکاربرانجمهوری اسلامی ایران
-
14.
نویسنده مسئول : حیدری، الهام ؛ نویسنده : طهرانی، مریم ؛ مدبری صابر، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1402 - شماره 110 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 143 تا 180 )
کلیدواژه ها:محیط سازمانیروش دلفی فازیرسانههای اجتماعیعوامل فردی و سازمانی
-
15.
نویسنده : جوادی، علی ؛ متانی، مهرداد ؛ باقرزاده، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح، علی ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 161 تا 187 )
کلیدواژه ها:امنیت اجتماعیاعتماد اجتماعیرسانة اجتماعیاعتماد رسانهایپیشایندهای رسانهاطلاعاتاجتماعیاعتمادکیفیت اطلاعاتاعتبار اطلاعاترسانههای اجتماعیسرمایة اجتماعی
-
16.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
17.
نویسنده مسئول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ نویسنده : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحه - از 18 تا 31 )
کلیدواژه ها:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
-
18.
نویسنده : مکی، شادی ؛ هاشمزهی، نوروز ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله:مجلس و راهبرد»زمستان 1402 - شماره 116 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:مشارکتقانونگذاریقوه مقننهرسانههای اجتماعیمجلس الکترونیک
-
19.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، دکتر حسین ؛ نویسنده : اکبری آرباطان، گلثوم ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1402 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیرسانههای اجتماعیزنان اینفلوئنسر
-
20.
نویسنده : نجفی، منوره ؛ هاشمی، عارفه ؛ پرکی، مریم ؛ بامری، مطهره ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 924 تا 934 )
کلیدواژه ها:اعتمادآسیبرسانه های اجتماعیمعضلات شبکه های اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (174 مقاله)
- الف (48 مقاله)
- علمی-پژوهشی (45 مقاله)
- بین المللی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (12 مقاله)
- A (11 مقاله)
- B (10 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- ملی (7 مقاله)
- A+ (6 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)