کلیدواژه عوامل موثر بر رضایت مشتری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
نویسنده : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
مجله:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 صفحه - از 37 تا 62 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
3.
نویسنده : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
4.
نویسنده : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 199 تا 217 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
5.
نویسنده : محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛ جشنی آرانی، مجتبی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپایان نامهفرا تحلیلفرا مطالعهفرا روشعوامل موثر بر رضایت مشتریروششناسیروش تحقیقمدیریت
-
6.
مجله:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (7 صفحه - از 195 تا 201 )
کلیدواژه ها:مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریرضامدیریتپایاننامۀ کارشناسیارشدکارکنان
-
7.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
-
8.
نویسنده : جمشیدیان، مهدی ؛ نوری، ابراهیم ؛
مجله:دانش و توسعه»نیمه اول و دوم سال 1377 - شماره 8 و 9 ISC (10 صفحه - از 111 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریبازاریابی