کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (373 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
101.
نویسنده : مصباحی، فرشید ؛ تدبیری، سیروس ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 24 (16 صفحه - از 68 تا 83 )
کلیدواژه ها:نوآوریپاسخگوییکاراییکیفیترقابت پذیریمدیریت ارتباط با مشتری
-
102.
نویسنده : کمالی، شیدا ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ نویسنده مسئول : سرلک، محمد علی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفتهساختار منعطفشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطی
-
103.
نویسنده : کمالی، شیدا ؛ سرلک، محمدعلی ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ اسعدی، محمود ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفتهساختار منعطفرقابتگراییشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطی
-
104.
نویسنده : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (39 صفحه - از 143 تا 181 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریبانکمدل
-
105.
نویسنده : مارزلو، قاسم ؛ دل داده مهربان، اسماعیل ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحه - از 199 تا 210 )
کلیدواژه ها:عملکردتمرکز بر مشتریسالنهای ایروبیک استان گلستانمشتریمدیرانمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
106.
نویسنده : کیقبادی، فاطمه نساء ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (14 صفحه - از 241 تا 254 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشحمایت مالیمدیریت محصولمدیریت ارتباط بامشتریقدرت های حاکم بر رسانههاتبلیغات اینترنتی در ورزشمدیرانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت
-
107.
نویسنده : شاهرخی، حجت ؛ صیادی، سعید ؛ سلاجقه، سنجر ؛ شیخی، ایوب ؛ نویسنده مسئول : پورکیانی، مسعود ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 79 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریمعنویت محیط کارسازمان بیمه تامین اجتماعی
-
108.
نویسنده : اسدپور، احمد علی ؛ پوربند، فرزاد ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 17 (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیهرمزگانمدیریت ارتباط با مشتریشهرک صنعتیخدمات نوآورانه
-
109.
نویسنده : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ نویسنده مسئول : عبدوی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت
-
110.
نویسنده : سرگلزایی، علیرضا ؛ شهریاری، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (9 صفحه - از 333 تا 341 )
کلیدواژه ها:بانک ایران زمین زابلcrm-خشنودی ارباب رجوعمدیریت ارتباط با مشتریCRMرجوعاطلاعاتاربابرجوع
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (10 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)