کلیدواژه نيات رفتاری مشتريان / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیمی، محمد رضا ؛ نعمتی، سمیه ؛ حاتمی، معصومه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحه - از 14 تا 29 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندسازمان مالیسازمان اجتماعی_خدماتیمشتریمشتریاننیات رفتاری مشتریانرفتار مشتریسازماناجتماعیپرسشنامه
-
2.
نویسنده مسئول : حسین زاده، آرزو ؛ نویسنده : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (33 صفحه - از 51 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : یاوری گهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنیات رفتاریدوران پسا کروناپاسخ های هیجانینیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
4.
نویسنده مسئول : یاوری گهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونارستورانهانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
5.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
6.
نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
-
7.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ الهیاری، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:محصولات فناورانهآميخته بازاريابیکيفيت محصول نرم افزاریرضايت مشترینيات رفتاری مشتريانمشتریانرضایت مشتریاننیات رفتاری مشتری
-
8.
نویسنده : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 95 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اخلاق زیستی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (2 مقاله)