کلیدواژه وفاداری / (544 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
91.
نویسنده مسئول : بهرام، احسان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحه - از 1349 تا 1366 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندتکنیک دلفی فازیکالاهای لوکسلوکسمحصولاتبرندهای لوکسمشتریمصرفمصرفکنندگان
-
92.
نویسنده : محمدی اصل، عقیل ؛ ناصری، یاشار ؛ نویسنده مسئول : حسینی، محبوب ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»بهار 1401 - شماره 10 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداریوفاداری مشتریانرسانههای اجتماعیبانک سپه
-
93.
نویسنده : حاتمی، بابک ؛ یعقوبی، نغمه ؛ موسوی، زهرا سادات ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (10 صفحه - از 1283 تا 1292 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات وفاداری اعتماد کلان داده رضايت شرکت هواپیمايی
-
94.
نویسنده : نصراله زاده، فاطمه سادات ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (14 صفحه - از 477 تا 490 )
کلیدواژه ها: تعهد اعتماد وفاداري ﮐﯿﻔﯿﺖﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ رﺿﺎﯾﺖ ﭘﺬﯾﺮش وﻓﺎداراﻧﻪ
-
95.
نویسنده : منصوری، حسین ؛ استخریان حقیقی، امیررضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (8 صفحه - از 738 تا 745 )
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت وفاداريﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺳﯿﺎر ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه
-
96.
نویسنده مسئول : محمدی، فائزه ؛ نویسنده : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 ، B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 246 تا 266 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریقصد مراجعه مجددوفاداریارزش ویژه برندارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
97.
نویسنده مسئول : عباسی نامی، حامد ؛ نویسنده : آسایش، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 87 تا 113 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت تعاملات یکپارچهسلاست و روانی درکشدهتجربه مثبت و وفاداری نگرشیکانال همهکاره/ فراگیرفراگیرمشتریمشتریانبانکوفاداری
-
98.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 886 تا 910 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندبرندوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
99.
نویسنده مسئول : خسروی پور، زهرا ؛ نویسنده : زندوانیان، احمد ؛ رحیمی، مهدی ؛
مجله:نامه آموزش عالی»زمستان 1400 - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 56 تا 72 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمنددانشگاه یزدرضایت دانشجووفاداری دانشجوعوامل فردی و بافتیدانشجویانرضایتآموزش عالیوفاداریدانشگاهدانشآموختگانرضایت دانشجویان
-
100.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 ، C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریارزش درک شدهدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (140 مقاله)
- ب (103 مقاله)
- الف (24 مقاله)
- علمی-ترویجی (11 مقاله)
- ج (11 مقاله)
- د (6 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (12 مقاله)
- همایش ملی (9 مقاله)