کلیدواژه کیفیت خدمات / (809 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : عسکری، احمد ؛
مجله:مدیریت»فروردین و اردیبهشت 1386 - شماره 119 و 120 (3 صفحه - از 65 تا 67 )
کلیدواژه ها:خدماتبازاریابی خدماتکارکنانتولیدکیفیت خدماتطبقهبندی خدماتمشتری
-
32.
نویسنده : میرغفوری، سید حبیب ؛ مکی، فاطمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1386 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 40 تا 51 )
کلیدواژه ها:کتابخانهکیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافلایب کوآلاطلاعات
-
33.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (1 صفحه - از 125 تا 125 )
کلیدواژه ها:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
34.
نویسنده : درخشان، مریم السادات ؛ حسن زاده، محمد ؛ رضایی شریف آبادی، سعید ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزیابیاندازهگیریکیفیت خدماتسروکوآلکتابخانهء مرکزی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراستانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانکتابخانهکاربرانارزیابی کیفیت خدماتخدمات
-
35.
نویسنده : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 197 تا 214 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
36.
نویسنده : سرلک، محمد علی ؛ ابوالحسنی، اصغر ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ آخوندی، علی رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 106 تا 121 )
کلیدواژه ها:مشتریکیفیتخدماتکیفیت خدماتصنعت لیزینگ خودروکارکنانمشتریان
-
37.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1386 - شماره 87 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیت خدماتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارعوامل محسوسقابلیت پاسخگوییشرکتهای بیمه خصوصیصنعت بیمهمشتری
-
38.
نویسنده : الوانی، سیدمهدی ؛ دده بیگی، مینا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتهوش عاطفیبانکهای دولتیآموزش هوش عاطفی
-
39.
نویسنده : زوار، تقی ؛ بهرنگی، محمد رضا ؛ نادری، عزت الله ؛ عسکریان، مصطفی ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1386 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیکیفیت خدماتکیفیتدانشگاه و رضایت دانشجو
-
40.
نویسنده : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (127 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (18 مقاله)
- بین المللی (16 مقاله)
- B (16 مقاله)
- A (15 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- ملی (14 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (9 مقاله)
- د (5 مقاله)