کلیدواژه کیفیت خدمات / (720 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
42.
نویسنده : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
43.
نویسنده : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
44.
نویسنده : روستا، احمد ؛ مدنی، فاطمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشناسهتصمیمگیری مشتریانارزش ویژه شناسهمشتریمشتریان
-
45.
نویسنده : فریبرز محمد هادی ؛ فتحی واجارگاه، دکتر کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 6 ISC (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ، عملکردمدل تحلیل اهمیتـ عملکردکیفیتآموزشعملکرد
-
46.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 175 تا 204 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت دانشکیفیت خدماتیزدکتابخانه های آموزش عالیتکنیک کپ لندكتابخانههاي آموزش عاليتكنيك كُپلَنددانشکاراییارزیابیمدل
-
47.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار و تابستان 1389 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها:شبکه های عصبی مصنوعیکيفيت خدماترگرسيونمدل ليب کوال
-
48.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ زندی، امید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفرایند تحلیل شبکه یییبرنامه ریزی آرمانی و مدل کیفیت خدمات (سروکوال )
-
49.
نویسنده : صالح نیا، منیره ؛ زارعی محمودآبادی، زهرا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1389 - شماره 106 (10 صفحه - از 14 تا 23 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریخدمات بانکیوضعیت موجودوضعیت مطلوببانکمشتریمشتریانقابلیت اطمینانپاسخگویی
-
50.
نویسنده : یونسی فر، سید محمد ؛ محقر، علی ؛ یونسی فر، سید عزیز ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3،4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:بيمارستانكيفيت خدماتعملكرد سازمانيبازاريابي داخليمشتريان دروني
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (121 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- بین المللی (15 مقاله)
- A (14 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- الف (13 مقاله)
- ملی (12 مقاله)
- C (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)