کلیدواژه Brand Knowledge / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
2.
نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ منصوری، حسین ؛ نویسنده مسئول : بگمرادی، جواد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهپوشاک ورزشیدانش برندتبلیغات دهانبهدهانتجربه لذت بخش
-
3.
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛ نویسنده : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 59 تا 103 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
4.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : شجاع، علی ؛
مجله:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
5.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحه - از 92 تا 103 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
6.
نویسنده : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:رابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاریبانک های تجاریارزش ویژه نام تجاری