کلیدواژه brand love / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : کارگرزداه، داود ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:عشق به برندگردشگریصنعت غذا'شهرینفرت به برند
-
2.
نویسنده : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 175 تا 220 )
کلیدواژه ها:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
3.
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:نقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برندعشق به برند
-
4.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : هراتی، بهاره ؛ خوشرو، مینا ؛ عباسی، احمد ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:گردشگریمشهدمقصد گردشگریعشق به برندعشق به برند مقصد گردشگری
-
5.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
6.
نویسنده : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 315 تا 332 )
کلیدواژه ها:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
7.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
8.
نویسنده : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:گردشگریعشق به برندمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
9.
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندجنسیت برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برند
-
10.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (23 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)