کلیدواژه brand loyalty / (137 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احسانی، محمد ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریهوادارانتداعی نام تجارینام تجاری موفق
-
2.
نویسنده : Sanayei، A ؛ Shaemi، A ؛ Ahadi، P ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 25 تا 38 )
کلیدواژه ها:customerbrand loyaltyBrand AssociationBased Brand EquityE Banking
- 3.
-
4.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندوفاداری نسبت به برندتاثیر برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
5.
نویسنده : حسینی، محمد سلطان ؛ سلیمی، مهدی ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ نصر اصفهانی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:عوامل مدیریتیلیگ برتروفاداری به برندباشگاه فوتبال
-
6.
نویسنده : Shirazi، Ali ؛ Zeynvand Lorestani، Hanzaleh ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2013, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 153 تا 178 )
کلیدواژه ها:Social Identitybrand loyaltyBrand Identitybrand identification
-
7.
نویسنده : H. G. Mishra ؛ P. K. Sinha ؛ S. Singh ؛ S. Koul ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2013, Volume 3 - Number 4 (14 صفحه - از 297 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand loyaltyBrand social responsibility imageCause related marketingConsumer social responsibilityBrandConsumerBSRICRM
-
8.
نویسنده : مرادی، آرام ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری به برندابعاد ارزشیرابطه مندوسایل ورزشی
-
9.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
- 10.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (33 مقاله)
- علمی-پژوهشی (22 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)