کلیدواژه Brand Trust / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحه - از 2515 تا 2527 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش
-
12.
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
13.
نویسنده مسئول : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ نویسنده : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیاعتمادمشتری
-
14.
نویسنده : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ نویسنده مسئول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
15.
نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
16.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : پالی، سمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
17.
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 633 تا 654 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
18.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
19.
نویسنده : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 291 تا 317 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
20.
نویسنده مسئول : خرم، محمد حسن ؛ نویسنده : مرادی، محمدرضا ؛ حاتمی، مازیار ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1400 - شماره 5 (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشاعتماد برندتصویر ذهنی کشور مبدا برندشکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)