کلیدواژه Brand Trust / (50 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Sharma، Pooja Chaturvedi ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:Brand TrustAnchoring BiasBehavioural BiasesHerding BiasMarket Investment Behaviour
-
2.
نویسنده مسئول : العیدانی، اسامه ؛ نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1402، سال دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 328 تا 339 )
کلیدواژه ها:تعامل اجتماعیاعتماد به برندهویت مشترکاجتماع برندی آنلاین
-
3.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
4.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها: اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرقصد خریداعتماد برند
-
5.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : صادقی، سحر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:رفاه ذهنیاعتماد به برندبازاریابی تجربیکیفیت تجربه ارتباطی مشتریبـهبــهمشـتریمشــتریمشتری
-
6.
نویسنده : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ نویسنده مسئول : معینی، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 130 تا 136 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
7.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : طلایی، حمیدرضا ؛ نویسنده : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحه - از 1151 تا 1167 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
9.
نویسنده : پورجهان، صابر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:حمایت اطلاعاتیحمایت احساسیاعتماد به فروشندگانقصد خرید مداومحمایت اجتماعیاعتماد برنداعتماداجتماعیمشتریBrand
-
10.
نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛ نویسنده : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 169 تا 201 )
کلیدواژه ها:اصالت برندداستان سرایی برنداعتماد به برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)