کلیدواژه Chain Stores / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ نویسنده : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:نظریه پردازی داده بنیانخرید ناگهانیفروشگاه های زنجیرهای
-
12.
نویسنده : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : اندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 112 تا 129 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادبازاریابی رسانه اجتماعیفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
13.
نویسنده : پوربهمن، فاطمه ؛ رونقی، محمدحسین ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1400 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:خردهفروشیفروشگاههای زنجیرهایانتخاب فناوریتکنیک بهترین-بدترینفناوریهای هوشمندفناوریفروشگاهاطلاعاتفروشگاههای زنجیرهای رفاهشناساییفناوری اطلاعاتمشتریفناوری هوشمند
-
14.
نویسنده مسئول : افشانی، مینو ؛ نویسنده : اسلامیان، میلاد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 30 (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:موسیقیفروشگاه های زنجیره ایرفتار خرید مشتریانقصد خریدرفتار خرید مشتریمشتریفروشگاهفروشگاههای زنجیرهای رفاهروش
-
15.
نویسنده : رضایان قیه باشی، احد ؛ نویسنده مسئول : مرزبان، احسان ؛
مجله:آینده پژوهی دفاعی»بهار 1399 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 29 تا 61 )
کلیدواژه ها:آیندهپژوهیفروشگاههای زنجیرهایخرده فروشیبرنامهریزی سناریوییاتکا
-
16.
نویسنده : رحیمی، موسی ؛ رحیمی، الهه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:عملکردقابلیتهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفروشگاههای زنجیره ای
-
17.
نویسنده : شمسائی، علیرضا ؛ ربیع، علیرضا ؛ خزائی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/2 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ﻫﻮش ﻫﯿﺠﺎﻧﯽﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﺷﻐﻠﯽﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎی زﻧﺠﯿﺮه ایرﻓﺎه ﺗﻬﺮانبهبود
-
18.
نویسنده : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ یوسفی فرد، ارسلان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 147 تا 180 )
کلیدواژه ها:مشتریانخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایآزمونفروشگاهرفتار مصرفکنندهمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)