کلیدواژه Customer Journey / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1403 - شماره 7 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:نقاط تماستجربه مشتریسفر مشتریحملونقل دریایی.
-
2.
نویسنده : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 114 تا 136 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریسفر مشتریتجربه گردشگر
-
3.
نویسنده مسئول : کریمیان، مجتبی ؛ نویسنده : یزدانی، حمیدرضا ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره جدید - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 14 تا 34 )
کلیدواژه ها:پوشاکنقاط تماسسفر مشتریکانالهای توزیع چندگانه
-
4.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
5.
نویسنده مسئول : Zadegan Bavi، Hiva ؛ نویسنده : Aghaei، Mohammad ؛ Esfidani، Mohammad Rahim ؛ Hasangholipour، Tahmoures ؛ Ansari، Manouchehr ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2023, Volume 9 - Number 3 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:modelcustomer experienceDigital marketingCustomer Journey
-
6.
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
7.
نویسنده : Nikoosefat، Zahra ؛ Ahmadi، Farid ؛ نویسنده مسئول : Jafary، Pejman ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 ، ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisimmersionVirtual RealityB2B BusinessesCustomer Journey
-
8.
نویسنده : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
9.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
10.
نویسنده مسئول : کریمی، احسان ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری