کلیدواژه Customer Value / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبد الله، أنيس أحمد ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2011، دوره 33 - العدد 104 (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:قیمة الزبونادارة علاقات الزبائن
-
2.
نویسنده : نجمی، منوچهر ؛ عطریانفر، هادی ؛ موسوی رضوی، میرمصطفی ؛ جعفری، حامد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریبازاریابی و فروشفرآیند خلق ارزشتعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارفرآیندهایمشتریتعاملسازمان
-
3.
نویسنده : Adeli Koudehi، Fatemeh ؛ Farazmand، Reza ؛ Mirzayian، Shohre ؛ Seyedhosseini، Seyed Mohamad ؛
مجله:Journal of Research in Science ,Engineering and Technology»September 2014, Volume 2 - Number 3 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:Segmentationself-purificationCustomer ValueData mining (DM)RFM modelorganization map (SOM)K- Means algorithm
-
4.
نویسنده : محمدی، علی ؛ صفائی، بهزاد ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریارزش مشترییادگیری محوریهتلهای چهار و پنج ستاره ایرانکارآفرینینوآوریهتلیادگیریمحوریپژوهشمدیرانسازمانهامدل
- 5.
-
6.
نویسنده : عباسی، ابراهیم ؛
مجله:حسابداری ارزشی و رفتاری»بهار و تابستان 1396 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 215 تا 232 )
کلیدواژه ها:گزارشگری مالیافشاءهزینه حقوق صاحبان سهامارزش مشتریاینترنت (وب سایت)
-
7.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ خواجه، منظر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش مشتریقابلیت نوآوریقابلیت بازاریابیرفتار هم خلقی ارزش مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : اکبری، مرتضی ؛ نویسنده : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان
-
9.
نویسنده : خامدا، زهرا ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ رستمی، مجید ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»زمستان 1398، دوره دهم - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریارزش بیمارارزش در خدمات مراقبت سلامت
-
10.
نویسنده : فیروزیان، فرشته ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ نویسنده مسئول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیقصد خرید مجددارزش ویژه مشتریبازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)