کلیدواژه E-trust / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : لطیفی، فریبا ؛ مومن کاشانی، نوشین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 235 تا 268 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیاعتماد برخط
-
2.
نویسنده : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
-
3.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:گردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیککیفیت الکترونیک
-
4.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : Maadi، Mansoureh ؛ Maadi، Marjan ؛ Javidnia، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2016, Volume 9 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 483 تا 503 )
کلیدواژه ها:E-trustE-CommerceInitial trustOnline shopping
-
6.
نویسنده : شریفی تهرانی، محمد ؛ باپیری، جعفر ؛ اسفندیار، کوروش ؛ چیت ساز، علی ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1065 تا 1092 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادفازیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیعملکرد نسبی وبسایتهای گردشگریکیفیت و وفاداری الکترونیکیالگوسازی معادلات ساختاریوبسایتگردشگریالکترونیکیکیفیتمارکوپولوAHPمتغیر
-
7.
نویسنده : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ نویسنده مسئول : فیروزبخت، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 237 تا 247 )
کلیدواژه ها:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
8.
نویسنده مسئول : Alhanatleh، H.M ؛
مجله:International Journal of Human Capital in Urban Management»Autumn 2021 , Volume 6 - Number 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 461 تا 476 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyE-trustE-Banking servicesE-satisfactioneTailQ scale
-
9.
نویسنده : Salam، Saeid ؛
مجله:Innovation in Management, Economics and Social Sciences»Winter 2021 - Number 1 (11 صفحه - از 83 تا 93 )
کلیدواژه ها:Artificial Neural NetworksStructural modelingE CommerceE Trust
-
10.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)