کلیدواژه Purchase Intentions / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بخشنده، حسین ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1391 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:اثربخشیحمایت مالیلیگ برتر فوتبالنیات خرید
-
2.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
3.
نویسنده : خمر، فریبا ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : زنگانه، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:رضایت پس از بازیابینیات پس از خریدهیجانات مثبتهیجانات منفیعدالت ادراک شده
-
4.
نویسنده : Mirsaeid Ghazi، Seyed Vahid ؛ Faridi Masouleh، Marzieh ؛ Jalili، Soudabeh ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Summer 2021, Volume 9 - Number 24 ISC (19 صفحه - از 35 تا 53 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionsemotional experienceFunctional ExperienceInternet of things (IoT) products
-
5.
نویسنده : Shiza Saleem Ullah ؛ Ghada Al Hothali ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 صفحه - از 502 تا 512 )
کلیدواژه ها:consumer attitudesPurchase IntentionsMobile Advertising
-
6.
نویسنده مسئول : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ نویسنده : Ishak، Mohd Fikri ؛ Che Mat، Che Rosmawati ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Saidun، Zulkifli ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:banking industryrelationship qualityPurchase IntentionsService recovery satisfaction
-
7.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)