-
1.
نویسنده : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 239 تا 249 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
2.
نویسنده : رحمانی، طاهره ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابیصنعت بانکداریبازاریابی سبزبانکمحیط زیستبازاراطلاعات
-
3.
نویسنده : افشار، پروین ؛ عقیقی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : جلیلی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 ، الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 157 تا 187 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبازار بالقوهبازار بالفعلصنعت قارچ ایرانمدل هوشمند بازاریابی عصبی
-
4.
نویسنده : عابدی، فتانه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهکیفیت درک شدهرضایتمندی مشتری و قصد خرید مجددفروشگاهمشتریقصد خرید مجددرضایت مشتریدرکمشتریانروش
-
5.
نویسنده : علینوری، زهرا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی ویروسیصنعت خدماتمشتریپیاممحصولخدماتتبلیغات
-
6.
نویسنده : کاظمی، حمید ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (7 صفحه - از 60 تا 66 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکیمشتریرضایت مشتریالکترونیکیکیفیت خدماتوفاداریمشتریان
-
7.
نویسنده : تاروردی، یعقوب ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (14 صفحه - از 22 تا 35 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتمایل به خریداعتبار نام تجاریخطر ادراک شدههزینه های اطلاعات ذخیره شدهارزش ادراک شده برای پول،مشتری
-
8.
نویسنده : داودی سالستانی، علی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (17 صفحه - از 203 تا 219 )
کلیدواژه ها:نوآوریبازارگراییشرکت های کوچک و متوسطموفقیت محصول جدیدهمکاری های درون سازمانی
-
9.
نویسنده : خوینی، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (9 صفحه - از 76 تا 84 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریآگاهی از برندسبک های ارتباطی غیر رسمیمشتریرفتار فروش اخلاقیبیمهفروشاعتماد مشتریمشتریانرضایت
-
10.
نویسنده : اصلی بیگی، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:بانک تجارتمشتری مداریعملکرد بازاررقیب گرایینوآوری در خدماتبهبود خدماتمشتریبانکرقیب مداری