-
1.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
2.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
3.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 127 تا 155 )
کلیدواژه ها:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
4.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
5.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت
-
6.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا