-
1.
نویسنده مسئول : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:روش ANPارزش مشترکلوازمخانگی
-
2.
نویسنده : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (14 صفحه - از 2632 تا 2645 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتری تجربيات کارکنانمدیران سازمان لوازم خانگی
-
3.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیجهت گیری راهبردیبازارگرایی صادراتقابلیت های پویای مدیریت دانش
-
4.
نویسنده : كاظم الماسي، اميرحسين ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 50 (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:جامعهسرمایه گذاریصنعت گردشگریتوسعه اقتصادی پایدارشاخص های توسعه اقتصادی پایدارگردشگریاقتصادیتوسعهاشتغالسرمایهتولید
-
5.
نویسنده مسئول : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
همایش:الگوهای نوین مدیریت کسب و کار»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی (10 صفحه - از 663 تا 672 )
کلیدواژه ها:تبلیغات وفاداری مشتریان رضایت مشتریان
-
6.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 28 (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختههم افزایی بازاریابیهم افزایی تکنولوژیکیهم افزایی کسب و کارهوشمندی کسب و کارهمافزاییاطلاعاتهوشمندی کسبوکارهمافزایی کسبوکار
-
7.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمدل SWOTشرکت های دانش بنیان
-
8.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصایی، وحیدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (28 صفحه - از 93 تا 120 )
کلیدواژه ها:بانک تجارتبرندرسانه های اجتماعیتجربه برندمشتریمشتریانتبلیغات شفاهی آنلاینتجربهتبلیغات شفاهیهویتوفاداریهویت برند مشتریJournal