-
21.
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری
-
22.
نویسنده مسئول : سروی، سهیلا ؛ نویسنده : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 27 تا 38 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
23.
نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛ نویسنده : کشتی دار، محمد ؛ شجیع، کیانوش ؛ علیزایی، عمر ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:فوتبالبازاریابی رابطهمندشخصیت برندسیاهجامگانهواداران.
-
24.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ جابری، اکبر ؛ سجادی، سیدنصرالله ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 237 تا 255 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبرندسازیهوادارانوفاداری برندترجیح برند
-
25.
نویسنده : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ نویسنده مسئول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
26.
نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده : محمدی، اسما ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 215 تا 241 )
کلیدواژه ها:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
27.
نویسنده : تجری، مجتبی ؛ صاحبی، سمیه ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیدانشگاه مازندرانشخصیت برندترجیحات دانشجویانشخصیتمؤسسات آموزش عالیدانشگاهBrandمؤلفهپژوهش
-
28.
نویسنده : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 489 تا 508 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان