-
1.
نویسنده : آزور، هیوا ؛ کاظمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 665 تا 686 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیاعتماد سازمانیقصد ترک شغلمسئولیت اجتماعی شرکتکارکنانکارکنان
-
2.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ کهیاری حقیقت، مینا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1395، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 71 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت شرکتارزش ویـژه برنـد BB٢تـرجیح برنـد قصد تکرار خریدبازارهای صنعتیبازارعملکردبرنـدارزش ویژهشهرتقصد تکرار خرید
-
3.
نویسنده : طوطیان اصفهانی، محمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتری مداریبازار محوریکیفیت درک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریمشتریمحوریمشتریان
-
4.
نویسنده : خسروی، محمد رضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رضایی یوسفی، بهنام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 621 تا 642 )
کلیدواژه ها:هویت سازمانیارزش ویژه برندمسیولیت اجتماعی شرکتمدلارزش ویژةسنجش
-
5.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : امیدی، فریدون ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 161 تا 178 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییعملکرد اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتواکنشهای مصرفکنندهبرازش
-
7.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
8.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ منصورآبادی، زهرا ؛ محمود شاهی، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 883 تا 900 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریاعتماد مشتریقصد خریدمسئولیت اجتماعی شرکت
-
9.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ سلطانی، شیما ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 687 تا 708 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتبازار اشباعشدهتصمیمگیری مصرفکنندگانمصرفکنندگانمسئولیت اجتماعی شرکت هابازارتصمیمگیری خرید مصرفکننده
-
10.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت