کردنائیج، اسد الله/ 118 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 99 |
میان رشته ای 4 |
حسابداری 4 |
علوم اجتماعی 3 |
اقتصاد 2 |
تربیت بدنی 2 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 118 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 45 |
ب 44 |
الف 13 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 2 |
د 1 |
-
51.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
52.
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 174 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
53.
مؤلف : اسماعیلی سالومحله، فرزاد ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 67 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:تحولمدیریت استراتژیکتحول استراتژیکنظریه داده بنیادسازمان های سلسله مراتبی
-
54.
مؤلف : عابدین، بهاره ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 53 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیاددستور کار استراتژیکتغییرات استراتژیک
-
55.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندشخصیت مشهورمجتمع تجاری الماسموفقیت مجتمع تجاری
-
56.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 99 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتئوری نهادیقابلیتهای پویارویکرد رابطهای
-
57.
مؤلف : کرد نائیج، اسداله ؛ خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»پاییز 1397 - شماره 104 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:باورهای دینیسرمایه اجتماعیفرهنگ ایثار و شهادت
-
58.
مؤلف : تهرانی، حسین ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1396 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 729 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:توسعه بازارهای بینالمللیروش آمیخته کیفی و کمیزیرساختها و الزامات توسعه بازارصنعت فناوری ارتباطات و اطلاعاتعوامل بنگاهی و فرابنگاهی
-
59.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
60.
كاتب مسؤول : فنایی مرحمت، لیلا ؛ مؤلف : زالی، محمدرضا ؛ رضوانی، مهران ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»پاییز 1396 - شماره 23 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینییادگیری سازمانییادگیری کارآفرینانهفرصتهای کارآفرینانه