الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 17 |
میان رشته ای 8 |
حسابداری 5 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 34 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
مؤلف : احمدی مقدم، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : صادقی، تورج ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1396 - شماره 3 (12 صفحة - من 170 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیسرمایه اجتماعیاعتبار اسنادیcrmضعف مدیریتمدیریت اجرایی غیر متمرکزتیم تخصصی ارزیابیاستان خراسان رضوی
-
12.
مؤلف : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحة - من 114 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری
-
13.
مؤلف : حافظی، زینب ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (9 صفحة - من 219 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیتبلیغات تلویزیونیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتبلیغات مکتوبتبلیغاترسانهای
-
14.
مؤلف : الهامی، اسما ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیعملکرد صادراتیشرکت های کوچک و متوسطنوآوریریسکپیشگامیفرضیهپژوهشکار
-
15.
مؤلف : سادات حسینیان، سیدرسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحة - من 146 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکنان
-
16.
مؤلف : سادات حسینیان، سید رسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحة - من 146 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکناناشتراک دانش
-
17.
مؤلف : فتوحی، مرتضی ؛ صادقی، تورج ؛ نجفی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 3 (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعاتیالگوهای و روش های ارزشیابیارزشیابیسیستمارزشکاربرمدلارزیابیرضایت کاربرکیفیت
-
18.
مؤلف : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3 (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
19.
مؤلف : صادقی، تورج ؛ دیهیم، جواد ؛ فتوحی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/2 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:فناوریمدیرانکیفیتسیستم های اطلاعاتیتصمیم گیریسازمان آموزشیاطلاعاتسیستم اطلاعات مدیریتفناوری اطلاعاتسیستمسیستم پشتیبانی تصمیمتصمیمگیری مدیران
-
20.
مؤلف : صادقی، تورج ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛ نویدبخش، سیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحة - من 100 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتغییرنظام آموزشییاددهییادگیری.فناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزشتکنولوژی اطلاعاتتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتتکنولوژیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیمعلماندانش